Google маніпулює пошуковою видачею на шкоду малому бізнесу

Після того, як Google оновив алгоритми пошуку, в топі пошукової видачі стали частіше з’являтися сайти великих корпорацій, йдеться в розслідуванні The Wall Street Journal.

Google планово оновив алгоритми пошуку для боротьби зі спамом і шкідливими сайтами. Однак журналісти виявили, що після цього в результатах запитів стали частіше відображатися посилання на товари інтернет-магазину Amazon і eBay. У той же час посилання на багато нешкідливих сайтів,які ще недавно видавалися пошуковою системою, зникли.

Крім того, з функції автозаповнення при наборі запиту зник ряд відповідей, які зачіпають чутливі теми, такі, як аборти і міграція. Це журналісти з’ясували, порівнюючи автозаповнення і результати запитів в конкуруючих з Google пошукових системах – Yahoo, Bing, and DuckDuckGo.

У Google заявили, що ніяких фундаментальних змін в алгоритми пошуку не вносили. Факти, викладені в статті WSJ, вони назвали «збіркою застарілих чуток». Однак давати деталі про оновлення алгоритму пошуку відмовилися «з міркувань безпеки».

«Зайва прозорість зазвичай дає перевагу несумлінним гравцям», – відповіли в компанії.