Переробка ягід – новий надприбутковий тренд в Україні!?

Переробка ягід може стати новим надприбутковим трендом в Україні!

Ніша переробки ягід може принести українським ягідникам додатковий прибуток. Про це розповів інвестиційний банкір, власник ягідної компанії S.B. Frozen Foods Андрій Жуков під час Міжнародної конференції аграрного бізнесу “Збільшення доходів в міжнародній торгівлі”, яка пройшла в столичному Міжнародному виставковому центрі, пише SEEDS.

Захід провели агромедіа-агенція Sapienza Катерини Звєрєвої спільно з Ольгою Трофімцевою, експертом із зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики і продовольства України (2019).

“Зараз наша компанія активно вивчає нові ринки реалізації замороженої продукції. Ми самі переробляємо приблизно 200 тонн ягід на місяць, основну частину з яких відправляємо на експорт”, – зазначив Андрій Жуков.

“Коли я почав вивчати український ринок, зауважив, що споживання ягід у стандартному форматі в Україні дуже невелике”, – сказав він, додавши, що змінити таку тенденцію цілком реально.

Андрій Жуков для прикладу згадав історію розвитку вуличних кав’ярень в Україні. Ще 7 років тому українці неохоче витрачали гроші на каву “на ходу”, віддаючи перевагу домашній каві. Однак зараз все кардинально змінилося. Кількість кав’ярень зростає з кожним днем ​​і заробляють на каві підприємці досить непогано. Різноманітність напоїв в кав’ярнях вражає!

Наповнити ринок асортиментом цілком реально і для ягід, впевнений Андрій Жуков, маючи намір ввести в Україні нові ягідні тренди.

Тренд в Європі, Америці та, сподіваюся, скоро в Україні це заморожені напівфабрикати з фруктів і ягід. З яких швидко і якісно вийдуть нові смачні, а головне корисні кондитерські вироби і досить насичений асортимент різних напоїв.

“Для цього ми активно спілкуємося з французькими кондитерами – в Європі вони зараз номер один в кулінарних ідеях. Кілька спільних проектів вже на виході, з рецептами, майстер-класами на You Tube, а головне, ми всіх їх пробуємо перед виходом на ринок і хочу вам зізнатися, ой як смачно виходить.

Зараз ми активно шукаємо партнерів по реалізації нашої продукції в мережах швидкого харчування, логістів. Спілкуємося з АЗС, торговими мережами, ресторанами, кав’ярнями, пропонуючи класний напівфабрикат з натуральних ягід і фруктів”, – говорить Андрій Жуков.

“Нам як компанії, яка займається переробкою свіжої та замороженої продукції, необхідно рухатися в цьому напрямку і просувати цей тренд. Багато продуктів з ягід імпортуються до України, кінцева вартість яких явно вища, ніж готові запропонувати вітчизняні виробники. Фрукти, ягоди – все це наше, українське, все це поруч росте, але цим треба займатися. Ця ніша переробки може принести досить вагомий прибуток”, – впевнений власник компанії SB Frozen Foods Андрій Жуков.

Під час конференції, зокрема, виступили експерт з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019) Ольга Трофімцева, аналітик аграрних ринків Андрій Панкратов, директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Катерина Звєрєва, експерт ягідного ринку, власник S.B.Frozen Foods Андрій Жуков, директор компанії Євросем Дмитро Шацман, радник з питань сільського господарства посольства Королівства Нідерландів в Україні Рейнауд Наутен, радники з питань розвитку бізнесу комерційного відділу Посольства Канади в Україні Ліліана Жиліна та Єлізавета Журавська, директор компанії ARTIS.com Василь Гальчевський, засновниця платформи HelpSMI Анастасія Ширіна та інші фахівці з виходу на міжнародні ринки, а генеральний директор групи компаній BioNorma Ярослав Чабанюк виступив модератором заходу.