Site icon Малий та середній бізнес України

З 2 січня змінився Порядок держреєстрації юросіб, ФОП та громадських формувань

Змінами, зокрема, уточнено особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі

Мін’юст наказом від 29.12.2018 р. №4146/5 затвердив зміни до деяких наказів Міністерства юстиції України. Зокрема, зазнав змін Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи. У ньому уточнено особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі.

В оновленому Порядку прописано, що якщо під час розгляду заяви та документів для державної реєстрації державним реєстратором встановлено наявність зареєстрованих у Єдиному державному реєстрі інших пакетів документів для державної реєстрації щодо цього самого суб’єкта, наступний пакет документів розглядається після проведення державної реєстрації чи відмови в такій реєстрації на підставі заяви та документів, зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі раніше.

Крім того, зазначено, що документи, що містять більше однієї сторінки, скануються в один файл. У разі перевищення допустимого для завантаження файла розміру такий файл розділяється на декілька файлів. Електронні копії документів мають бути придатні для сприйняття їх змісту.

Також уточнено, що заява формується заявником в електронній формі з обов’язковим долученням до неї оригіналів електронних документів для державної реєстрації. Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі мають відповідати вимогам, встановленим Законами “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”.

Плата за надання адміністративних послуг здійснюватиметься на порталі електронних сервісів з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

Крім цього Порядку, зміни також внесено до:

Наказ набрав чинності 2 січня 2019 року (з дня його опублікування в “Офіційному віснику України” №1/2019).

Наталія Волос

news.dtkt.ua

Exit mobile version